Hitro iskanje

Želim spoznati:

Za:

Vroč motorist

Na spletu sem spoznal dekle, ki je živela v Slavoniji. Ime ji je bila Dragica in dopisovala sva si mesece. Nekega dne sem ji predlagal, da pride k meni na morje. Imam stanovanje v hiši, ki jo oddajam na enem od naših otokov, da se lahko malo odpočije ... seveda brezplačno .

.. Dogovorili so se zame in zdaj se tega že veselim. Nenadoma se je pred hišo ustavil dvokolesni dirkač. Šel sem ven in mislil, da se nekdo sprašuje o stanovanju, čeprav sem jih večinoma najemal prek interneta. Ko je motorist slekel čelado, sem ugotovil, da je to .

.. ona. Njeni dolgi rjavi lasje so padali čez ramena, telo pa je skrivala motoristična obleka. Na široko se je zasmejala in sestopila z motorja. Iztegnili smo roke in se poljubili na lica. Nisem vedel, da prihajaš z motorjem? - No ... Povedal sem ti, da se vozim z motorjem, kajne? - Ja, si, ampak vseeno .

.. - sem rekel z nasmehom - daleč je že. "Ja ... in zdaj bi se rada stuširala," je rekla z nasmehom, "pod vsem tem je še vedno vroče." Vzel sem ji stvari in jo odpeljal v stanovanje. Pokazal sem ji, kje kaj stoji, in rekel, da sem zgoraj v stanovanju in grem skuhati kavo, tako da, ko je končala, naj gre gor na teraso.

Prikimala je in šla v sobo, da se je prijetno počutila, jaz pa gor. Skuhal sem si kavo in vse razporedil na mizo v senci terase. Prišla je po približno desetih minutah. Njeni lasje so bili še vedno vlažni od prhe in dišali so fenomenalno. Moja mala se je takoj odzvala na ta vonj in ko sem jo zagledala v zelo kratkih kratkih hlačah in majici brez naramnic brez ničesar spodaj, sem samo sedela, da na mojih bermudskih hlačah ni bilo videti izboklin.

O vsem smo se pogovarjali. Zanimalo jo je, kaj je tu mogoče videti, kam zvečer ven, kje so dobre plaže, ampak tiste, kjer je lahko človek sam, ker ni marala gneče, in vedel sem, kje so. Rekel sem ji, da z motorjem ne bo mogel priti do nekaterih, ker bi ga uničil, lahko pa jo vzamem, če se seveda strinja.

Samo zasmejala se je in tiho rekla: - Seveda lahko ... Nato je rekla, naj gre malo spat in jo zbudi okoli petih popoldne. Rekel sem, da ni težav, zato sem ob odhodu pospravil mizo in pomil posodo, pripravil brisače in ležalnike za plažo. Prenosni hladilnik sem napolnil s steklenicami vode in postavil nekaj pločevink piva, zato sem se tudi odločil za tuširanje.

Ker sem vedela, na katero plažo grem, nisem nameravala obleči kopalk, ampak sem se odločila, da bom nosila samo bermude. Ura je bila skoraj pet, ko sem potrkal na njena vrata. Odprla mi ga je nasmejana in oblečena v enako. Na rami je nosila nahrbtnik, jaz pa sem samo pobral stvari in jih spravil v prtljažnik, zato smo se odpravili na plažo.

Približno dvajset minut smo se vozili po prašnem makadamu in ko smo prišli do skalnatih tal, sem ji rekel, da smo zdaj blizu morja in da je za tistimi čempresi tisti zaliv. Ko sem parkiral v senci, smo stvari spravili ven in se spustili po kamniti poti do plaže. Nikogar ni bilo, zato sem si priskrbel nastanitev v majhni senci istih cipres.

Ozrla se je in se, ko se je obrnila k meni, nasmehnila in začela sezuti srajco. Čudovite prsi so prišle na sončno svetlobo in ko je hodila proti meni, so se rahlo zibale v ritmu. Prišla je bližje in začela sezuti hlače, pod katerimi tudi ni imela ničesar. Zagledal sem pogled na njen sveže obrit hrib in moja malčka se je začela prebujati in nabrekniti kot kruh s kvasom.

Približala se mi je in me objela ter poljubila. Tudi jaz sem jo objela in prijela za zadnjico, ki je bila na otip tako čvrsta kot mehka. Poljubila sva se, nato pa je stopila nazaj, se sklonila in mi slekla hlače. Mali je izpadel v polni velikosti, ona pa ga je samo nekajkrat poljubila in podrgnila ter me potegnila na ležalnike.

Legel sem na hrbet, ona pa je takoj stopila čez mene in postavila mojega malčka na vhod v svojo muco in se nežno spustila nanj, nato pa začela trkati po njem čedalje močneje, le da je čez nekaj minut obilno prišla in moja jajčka so bila mokro. Po tem sem tudi začutil, da bom prišel, zato sem jo pobral in potegnil ven iz nje, ona pa jo je vzela v usta in kmalu sem ji prišla na obraz in prsni koš.

Vstala je in si oblekla kopalke ter šla v vodo, jaz pa tudi kopalke, zato sem šel za njo. Nekaj časa smo plavali in ko smo prišli do plitvine, da smo lahko normalno stali, sem se ji približal in jo objel. Poljubila sva se in crkljala, jaz pa sem roko spustil na njeno muco in jo začel crkljati čez spodnje hlačke, nato pa sem ju čez nekaj trenutkov potisnil vstran in s prsti potisnil v njeno muco in začel sem božati njen klitoris in potiskati prste noter.

Njeni bradavički so se otrdeli in napeli vrh kopalk. Spustila sem glavo nižje in začela poljubljati njen vrat ter se spuščala nižje in nižje do njenih dojk. Poljubil sem jo in ji zagrizel bradavičke po kopalkah, odpel sem spodnje hlačke in ji popolnoma izpustil muco.

Tudi kopalke sem odvezala in spustila na kolena. Malo sem trznil petelin in jo dvignil do višine bokov, postavil pa sem jo na vhod v njeno vročo muco in jo porinil noter. Samo vzdihnila je in me objela okoli vratu. Zaradi vode mi ni bilo težko, zato sem jo začel čedalje bolj potiskati.

Samo vzdihnila je in mi zabila nohte v ramena. Kmalu sem začutil, da bom prišel, in sem ga hotel spet vzeti ven, toda stisnila mi je noge in zašepetala: - Ne ... ne jemlji .... Ko sem jo še nekajkrat zabodel, sva začela skupaj. Ona se je tresla in samo mrmrala, jaz pa sem dahtal in poskušal potisniti svoja jajčka tudi v njeno muco.

Mislim, da sem ga vse napolnil. Ko sem jo izvlekel iz nje, so se okoli nas razkropili ostanki mojega in njenega mešanega soka. Oblekel sem spodnje hlačke in izstopil iz vode, ona pa je v rokah nosila spodnji del kopalke. Prispeli smo do ležalnikov in se naslonili nanje.

Vzel sem brisačo in jo obrisal. ker ni bilo nikogar, je slekla zgornji del kopalke in se iztegnila na trebuhu. Rekla mi je, naj iz njenega nahrbtnika vzamem kremo za sončenje in jo namažem. Nalil sem ji malo olja na hrbet in jo namazal na ramena in zgornji del hrbta ter ponovil isto na spodnjem delu hrbta.

Ko sem prišel do njene zadnjice, sem ji dodal še nekaj olja in ji podrgnil noge, nato sem ji natočil olje v roke in se postavil na nasprotno stran sonca ter ji začel masirati rit in rekel, naj se sprosti. S prsti sem ji tekel med nogami in po prostoru med zadnjico.

Pobožal sem njen anus in se spustil do muce ter šel nekajkrat čez klitoris in se malo vtaknil v muco. Samo zadovoljno je zavzdihnila. Potem sem se skoncentriral na njen anus in dodal še malo olja ter začel prst potiskati noter. Nisem je imel namena pofukati v rit, ampak vem, da je to lahko zelo spodbudno, zato sem jo še nekaj minut tako masiral.

Potem sem ji rekel, naj se obrne na hrbet in si podrgne trebuh. Ogorčeno se je obrnila, a ko sem jo začel božati po trebuhu in dojkah, se je sprostila in je, vsaj tako se mi je zdelo, rahlo zaspala. Navsezadnje so se njene dojke odzvale in bradavičke so bile trde, ko sem jih krožno gibala.

Drgnil sem ji roke in se pomaknil na noge, začenši od prstov navzgor. Ko sem prišel do njene muce, sem se odločil, da jo začnem božati obrit hrib, ona pa je malo razširila noge in še vedno ni odprla oči, na obrazu pa je bil izraz zadovoljstva. Dodatno sem si namazal roke in začel drgniti njeno notranjost dimelj in ostati na klitorisu.

Obkrožila sem ga s prsti, ga malo stisnila in nato vtaknila dva prsta v njeno že zelo mokro muco in začela masirati notranjost njene muce ter s palcem masirala njen klitoris. Vse bolj je širila noge in se nenadoma začela močno tresti in cumati. Dobesedno je puščalo iz nje.

Z eno roko me je prijela za ramo in tresla od orgazma. Še nisem vzel prstov iz njene muce, zdaj pa sem ji z drugo roko začel stiskati bradavičke na prsih in spet je doživela orgazem. Ko se je pomirila, sem izvlekel prste iz njene muce in se ulegel k njej. Še vedno je ležala na hrbtu, lovila sapo, solze v kotičkih oči.

"Mislim, da stanovanja ne bom več uporabljala," je rekla in me pogledala. - Ja? Kako to? - sem jo vprašal. - Preselila se bom v tvojo sobo ... - je rekla tiho in dodala - Če te ne moti? "Seveda," sem rekla z nasmehom. "In mislim, da se boš za to maščevala nocoj," je rekla z nasmehom in vstala ter me objela in poljubila.

Da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo, to spletno mesto shranjuje piškotke.