Hitro iskanje

Želim spoznati:

Za:

Poletna avantura

Ko si mlad, je vse mogoče in ti ni mar za nič, sploh če živiš v kraju na naši obali. Tako je bilo to poletje. Celotna ekipa, nas sedem, ki smo se poznali že od malih nog, je z eno barko ogledovala tamkajšnje zalive in se kopala, s seboj pa smo vedno nosili veliko logistike, torej hrane in pijače, s poudarkom na slednji.

. Mladi in divji smo bili nočna mora v vsakem mirnem zalivu, pogosto pa smo hodili na plaže bližnjega nudističnega kampa, tako da smo imeli težave z varnostniki. Dokler nas niso pregnali, bi se posmehovali Nemci in Madžari, pa tudi Slovenci, ki bi se zgrozili nad nekaterimi upokojenci, ki bi se goli sončili in hodili naokoli.

Letos poleti smo se odločili, da pridemo le v nekaj zalivov, saj smo stari že 22 let. In tako smo se to sezono, potem ko smo se vrnili s fakultete in končno dosegli zasluženo svobodo, spet začeli zabavati. Ogledali smo si zalive, a zanimivih obiskovalcev ni bilo, dokler nismo nekega dne naleteli na zaliv, ki nam je bil najbližji, in naleteli na skupino mladih Slovenk.

Bili so 4 leta mlajši od nas in so pravkar diplomirali, tako da so bili zdaj pri nas na službenih počitnicah in so nameravali ostati približno dva tedna, potem bi se za nekaj časa vrnili in pred koncem poletja pridi spet za en teden. Dva ali tri dni smo se družili na tisti plaži, zvečer pa bi se znali srečati in vse je bilo nekako prijazno.

Vsaj do enega dne na plaži. Začele so se že ločevati neke simpatije in 'ljubezni', zato sem se od Katarine malo ločila. Katarina je bila prava lepotica. Dolgi lasje medene barve, zelene oči in čudovito vitko telo s trojskimi joški in močnejšo zadnjico.

Imela je dober smisel za humor in odmeven smeh in nekako mi je bila všeč, takoj ko sva se spoznala. Povedala je, da se je vpisala na medicino, zato upa, da bo ordinacijo končala, vendar ne bo propad sveta, če bo končala tudi infektologijo. To je povedala v širokem smehu, zato sem ugotovil, da je šalo sprejela tudi na svoj račun.

Všeč ji je bilo, ko sem rekel, da sem na fakulteti za pomorstvo, ker so jo vedno privlačila potovanja in ni boljšega kot potovanje po morju. Rada je imela morje in vse, kar je povezano z morjem, in ko smo prišli do teme v pogovoru, me je nepričakovano vprašala: - Ste se že kdaj ljubili v morju? - Paaaa .

. kolikor se spomnim nisem .. - sem rekla s širokim nasmehom, ker sem mislila, da se seks na plaži ne šteje za seks v morju. - In bi rad poskusil? -gledala me je s temi zelenimi očmi in me pobožala po roki, tako da sem samo prikimala, Katarina pa je vstala in me povabila, da ji sledim.

V spremstvu pogledov ostalih in občasnega vdora, ki bi povzročal salve smeha, sva bila s Katarino kmalu v vodi in počasi plavala ob obali, tako da sva našla skrit val in takoj, ko sem začutil dno pod svojim noge sem se vzravnal in Katarina se je obesila okoli vrat in me tesno objela ter mi pritisnila poljub, da sem lahko začutil tako njen jezik kot njene trde bradavičke na svojih prsih.

Objel sem jo tudi okoli pasu, tako da sem ji dal roko na rit in jo narahlo stisnil, ona pa se je samo oprijela name in se začela rahlo drgniti s telesom, tako da se mi je kurac dobro dvignil v kopalke. Malo se je umaknila in spustila roko z mojega vratu ter jo zataknila v moje kopalke, da bi sprejela moj napet kurac in ga z roko malo podrgnila.

Začel sem gneteti eno od njenih jošk in začela je vzdihovati, nato pa je na moje presenečenje šla pod vodo in moj kurac je končal v njenih ustih. Trajalo je kakšnih deset sekund, ker ji je zmanjkalo zraka, a je le nekajkrat globoko vdihnila in se spet potopila, da bi moj kurac spet končal v njenih ustih.

To je bil nepopisen občutek, zato sem mislil, da bo kmalu konec. Vendar je Katarina nehala kaditi, tako da je zdaj zgrabila moja vrata in me objela z nogami, tako da se je moj kurac zdaj dotikal mojega trebuha, ona pa ga je stiskala s pičko v spodnjicah. Spustil sem roke in ji odvezal spodnje hlačke, nato pa jih potegnil naprej, z njimi drgnil svojega kura in skozi vodo sem zagledal majhno pričesko nad njeno pičko, zato sem jo malo odtegnil in spustil kura ter z njeno pomočjo nastavi na vhod v njeno pičko, da se bo sama počasi spustila nanj.

Počasi se je spuščal v njeno pičko, ona pa je počasi sopihala in v parih sunkih tolkla do konca po njem. Bila je zelo tesna in čutil sem njeno pico toplo in čvrsto. Močno me je prijela za vrat, jaz pa sem jo prijel za rit in jo začel zarivati na svoj trd kol. Zastokala je in zadihala ter občasno zajokala, ko jo je močneje pritisnil nase, potem pa je začela cuckati in stiskati moj kurac kot s kleščami, tako da sem malo ustavil, dokler se ni sprostila, potem pa sem jo še naprej zabijal vanjo.

nekaj minut dokler ni prišel do mene, zato sem ji ga hitro potegnil iz pičke in končal v morju. Potegnila je name, ko je moja sperma plavala okoli naju, ki sem jo kot torpedo izstrelil v vodo. Tako sva ostala še nekaj trenutkov, potem pa sem jo tako rekoč odpeljal v plitvino.

Zdaj sva sedela, bolj ležala, na grušču, ko nas je morje pljusknilo, moj kurac pa je še vedno stal pokonci, kot da se je ravnokar izlil v morje, tako da ga je Katarina začela narahlo božati, medtem ko sem ji slekel vrh robec, jaz pa sem narahlo poljubljal njene čvrste joške in na njih oblizoval njeno slano kožo in trde bradavičke.

Z roko sem ji zdrsnil med noge in zdaj sem drgnil njeno pičko, predvsem pa klitoris, tako da je samo zaprla oči, medtem ko so jo moji prsti tesno raziskovali v notranjosti. Po nekaj minutah je samo zastokala: - Jebi ga, ne zdržim več ... Preklopil sem med njene razprte noge in njen trdi kurac počasi potisnil v njeno muco, nato pa jo začel jebati.

Sprva počasi, da bi jo začel tolči močneje in hitreje. Katarina je vse glasneje stokala, jaz pa sem iskal oporišče pod nogami na ne preveč trdnem grušču v vodi, medtem ko so nas pljuskali majhni valovi. Trajalo je dolgo in skoraj več kot petnajst minut, tako da sva zamenjala položaj, tako da je bila zdaj Katarina na meni in tolkala po kurcu vse do jajc.

Enkrat je cula, zdaj pa je galopirala proti naslednjemu orgazmu, ko sem začutil, da bom tudi jaz diplomirala, zato sem ji to povedala, vendar se ni odmaknila od mene, ampak je potiskala še močneje, dokler nisem končno eksplodiral in ji napolnil piko z njegova sperma.

Šele takrat se je umirila in ustavila ter se naslonila name. Ležali smo na grušču, ko nas je morje pljusknilo in odneslo mešane sokove, po nekaj minutah pa smo se odločili, da gremo nazaj v družbo. Ko smo se vrnili, se je začelo zbadanje in zbadanje in dekleta so gledala Katarino, ki se je samo smejala.

Preostanek njenega bivanja tukaj se nisva ločila in sva se jebala takoj, ko se je ponudila priložnost. Nato sem šel za par dni k njej v Slovenijo, potem pa je proti koncu poletja prišla še za dva tedna. Po začetku novega kroga faksa smo se slišali večinoma po telefonu, tako da zdaj komaj čakamo na novo poletje in nova vroča srečanja.

Da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo, to spletno mesto shranjuje piškotke.