Hitro iskanje

Želim spoznati:

Za:

Pohodniški seks

Že od nekdaj rad pohodim in se zadržujem v naravi, predvsem pa do gorskih vrhov in nato razgleda, ki se razteza .... čisti adrenalin in uživanje, zato sem član Gorske reševalne službe. Nekoč sem spoznal čudovito dekle iz Zagreba, ki se je imenovala Zoran, ki je zaradi samega mesta rad pobegnil v naravo in začutil občutek svobode in svežega zraka.

V bistvu sva se spoznala na eni poroki, kjer sem bil poročni kum. Bila sem sama, brez spremstva, ona pa je bila pri moji mami na poroki, tako da sva se lahko nemoteno družila in se pogovarjala. Skozi pogovor sem spoznal, da ima rada gore in gozdove, zato sem jo naslednji vikend povabil k sebi, da smo se lahko odpravili na pohodništvo.

Nad njo je bila navdušena. Ni ji bilo treba razmišljati o prenočišču, ker sem ji ponudil, da prespi pri meni, ker je hiša velika in bom kakšen teden sama doma. Komaj sem čakal naslednji vikend. Prišla je z avtobusom, zato sem jo odpeljal domov, ji pokazal nastanitev, spila sva kavo in se odločila, da greva takoj v gore.

Z mojim terencem smo se odpeljali do vhoda v narodni park, kjer sem na recepciji poročal, da vedo, da gremo na vrh, in da vedo, da je nekdo iz GSS v parku. Po opravljenih formalnostih smo se na pot, ki traja dve uri in pol, odpravili na vrh. Videl sem, da je Zoran v odlični formi in da bomo brez težav prišli na vrh.

Med sprehodom smo se malo pogovorili o vsem, tudi o bolj intimnih stvareh. Rekla je, da ima fanta, a da je čist mestni fant in da sovraži odhod v park okoli stavbe, kaj šele v gozd. Ni mi bilo jasno, kako sta se sploh razumela, vendar je rekla, da se poznata že od začetka šolanja in da je bil vedno na dosegu roke, ko je rabila nekaj o računalništvu in tako po malem sta postala deklica in fant.

Na moj glasni smeh me je le rahlo potrkala po dimljah in se zasmejala. Pred samim vrhom sem z uhojene poti zavil na komaj vidno pot, ona pa me je vprašala: - Zakaj ne bi ostali na tej poti? - Pridi sem, nekaj ti bom pokazal. Sem ji rekel z nasmehom. Kmalu smo izbruhnili pod sam vrh na eni pokriti kamniti planoti.

Pod nami je bila pečina nekaj sto metrov, pogled pa je streljal vse do morja. Prostorov za počitek je bilo več, veter pa ni pihal neposredno, zato smo bili zaščiteni pred dežjem. Navdušeno me je pogledala: - Kako veš za to ?? - O tem vedo le reševalci, redarji v parku in nekateri gozdarji.

Pohodniki ne pridejo sem, mi pa smo približno deset metrov pod vrhom in nas nihče ne vidi. Sem rekel z nasmehom. - To je fenomenalno ... - bila je navdušena. Izvlekel sem suho majico in lahko jakno, da se ne bi prehladil, in se začel spreminjati. Ko sem slekel srajco, sem ga zagledal nekako zagonetno, z nasmehom.

Vstala je in pristopila k meni, me objela in začela poljubljati moje gole prsi. Tudi jaz sem jo objel in poljubil v čelo, ona pa je dvignila glavo in me strastno poljubila v usta, stisnila zadnjico in zašepetala: - Želim te ... zdaj in tukaj ... - In jaz ti ... Odkar sem te spoznal .

.. - sem takoj odgovoril. Hitro mi je odpela hlače in jih spustila skupaj z mojimi spodnjicami ter v usta potisnila moj že dvignjeni kurac. Sesala jo je hitro in močno, zato sem mislil, da mi jo bo iztrgala. Kmalu sem se počutil, kot da bom prišel, in sem jo hotel odriniti, toda ona mi je zabila nohte v rit in jo potisnila globoko v usta, tako da sem, ko sem prišel, imel občutek, da ji prihajam kar v grlo.

Po tem je vstala, slekla se in videl sem njeno čudovito vitko in mišičasto telo. Ulegla se je na preprogo in razširila noge, in ko je videl obrito in mokro muco, je moj kurac takoj skočil, kljub obilni prišlo v usta. Ulegel sem se k njej in se malo poigral z njeno muco in glavo, ki sem jo podrgnil po njenih ustnicah in potisnil samo glavo v pico, do katere je bila že zelo nestrpna.

Objela me je z nogami in v trenutku, ko sem dala glavo v pico, jih je nenadoma potegnila k sebi. Vstopila sem vanjo po celotni dolžini, na kar je le vzdihnila in z nogami pritisnila moje boke, da ne bi izstopil iz nje. Po nekaj trenutkih sem začel rahlo črpati in ona je odmaknila noge, da sem lahko močneje udaril.

Kmalu smo bili v blaznem ritmu prekletosti in že dvakrat je končala. Slišal sem, kako je moj kurac klofnil, ko je prišel vanj, kot da skačem po lužah. Iz nje je puščalo, kmalu mi je zabila nohte v hrbet in začutil sem, da bo tretjič prišla, zato sem tudi sprostil zavoro in se zagnal globoko v njej.

Objela me je z nogami in tako smo ležali približno deset minut, medtem ko je rahel vetrič sušil naša prepotena telesa. Rahlo sem se obrnil na hrbet in ona se je povzpela na mene, mi obrnila svojo muco in mamljivo rit in začel sem ji lizati, da zbira sokove, ki prihajajo iz nje.

Dal sem prst v njeno muco in malo podrgnil klitoris, na katerem je samo zadovoljno mumljala z mojim kurcem v ustih. Izvlekel sem mokri prst iz njene muce in jo nežno porinil v njeno rit. Sprva se je malo premaknila in ugotovil sem, da je še nikoli ni dobila v rit. To me je še bolj pohotilo in kmalu je bil moj kurac na njeno veselje trd kot kamen.

"Dala ti ga bom v rit," sem rekla, "bom nežna ..." "Mogoče ..." je rekla. "Toda pazi, prosim ..." Pokleknila sem za njo in svojo čudovito rit je vrgla v zrak. V njeno muco sem vtaknil nekaj prstov, jih navlažil in nadomestil s kurcem in začel sem, ko je stokala, prste rahlo potiskal v njeno rit.

Uspelo mi jih je spraviti tri in sklenil sem, da lahko notri dam tudi svojega mucka. Ko je začutila kurac na vhodu v svojo rit, se je le pomirila in napeto čakala. Vstopil sem počasi, najprej z glavo, čez nekaj trenutkov pa je on vstopil na pol poti. Zoran je kar vzkipel in zadrhtel od vznemirjenja.

Čutil sem njene roke na mojih kroglicah in nohtih, ki so jih rahlo praskale. To mi je dalo dodaten zagon in močneje in globlje sem jo zabijal v njeno rit. Kmalu sem se zataknil v njeno rit, zato sem jo vzel ven in pustil, da so ostanki semena ušli iz njene rit. Bili smo utrujeni, zato smo se odločili, da je čas, da se vrnemo navzdol.

Na povratku z vrha se je prijela name, zato sva se spustila. V nekem trenutku je rekla: "Veste, zdaj me že malo boli rit, ampak ..." Z zagonetnim nasmehom se je ustavila: "Mislim, da se vam bom maščevala nocoj." - Kako? - Vprašal sem. - Prinesel sem vibrator, misleč, da bi mi bilo dolgčas, ampak .

.. zapolnil si vse moje luknje, tako da mi je vibrator preveč. Ampak on bi se lahko iz maščevanja nocoj zabil v tvojo rit, kaj? V smehu sem jo udaril po rit in ji rekel: - Ta vibrator bi lahko vzeli s seboj v gore, da bi lahko takoj napolnili vsaj dve vaši luknji hkrati !! - Da, to bi bilo čudovito .

.. ampak tako bo trpela tvoja rit. je rekla v smehu. Kmalu smo prišli domov, jaz pa sem si pripravila večerjo, ki smo jo jedli z veseljem, in skupaj smo se odšli pod tuš. Po crkljanju in umivanju, ki je povzročilo medsebojno ejakulacijo, smo se mokri odpravili v spalnico in zlezli v posteljo.

Spet me je zajahala, obrnila mojo muco in rit in mi položila kurac v usta in ga začela lizati. Kmalu sem zaslišal zvok vibratorja in ga začutil na svojih jajčkih, začela pa ga je spuščati tudi proti moji rit. Vzel sem ji klitoris med zobe in ga začel grizljati, kar je privedlo do poplave njene muce po mojem obrazu.

V zameno mi je postavila vibrator na vhod v mojo rit in ga s polno močjo prižgala in z roko stiskala moja jajčka. Kmalu sem obilno nabiral v njenih ustih in na obrazu. Polizala se je, se obrnila k meni, se usedla na moj kurac in me začela rahlo jahati. Po skoraj pol ure sva oba končala.

Da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo, to spletno mesto shranjuje piškotke.