Hitro iskanje

Želim spoznati:

Za:

Moj prvič

Bilo je poletje 2012. Stara sem bila 21 let in sem bila na morju v Pulju. Imel sem srečo, tako da so stari šli dan prej nazaj v Zagreb, ker so končali letni dopust, jaz pa sem ostal v dogovoru z njimi še nekaj dni, tako da bom šel z avtobusom do zg, tako da sem bil sam doma.

Bil sem na plaži s tremi drugimi in iz zg so prišle kakšne 4 punce in malo po malo smo se jim pridružili. Vsi so bili eno leto mlajši od mene in mojih prijateljev, zato smo se dogovorili, da gremo tisti večer ven. Ujela sem rjave lase, trojke joške, prstaste riti in super nasmehe.

Čas je bil za domov in razdelili smo se na hiške in kampe. Eden je dobil blondino, trojke joške, drugi je dobil rjave lase, tretji je dobil rjavolasko in jaz sem dobila kar sem napisala.. Jaz in "moji" smo prižgali cigaro na terasi, pili pijačo. Lase je samo skrtačila na stran in me prežvečila, tako da je moj kurac takoj zrasel do maksimuma.

Dvignil sem jo in odnesel v spalnico, jo odložil na posteljo in takoj mi je začela sleči hlače skupaj s spodnjicami. Pohlepno ga je vzela v usta in začela kaditi. Ni mi vzelo dolgo zaradi alkohola ali pohotenosti in sem ji spravil v usta. Pobrala je vse, tudi tisto, kar ji je pricurljalo, koliko je bilo.

Slekel sem ji oblačila, začel sesati njene joške in prišel čez njen trebuh do njenih tangic. Odmaknil sem jih na stran in sem imel kaj videti, lepo obrito muco, navlaženo s sokovi in dišečo.Potegnil sem si kondom, se ulegel na hrbet in ona je sedla na moj kurac.

.Skače nanj, tresejo se ji joške, in jih poskušam ujeti in pregneteti.. Po nekaj minutah so spremenili pozo v pasji stil. Ni trajalo dolgo, zaradi orgazma se je spet začela krčiti in jo tako močno stisnila, da sem jo komaj izvlekel, da bi pobral tiste njene čudovite sokove.

Prestavil sem jo nazaj in jo zabodel do konca, tako da je kričala, da sem bil presenečen, da ni zbudila sosedov. Po desetih minutah sem prišel in si napolnil kondom ter se utrujen ulegel k njej.. Ponoči me je nekaj zbudilo, ko sem odprl oči in je vzela moj kurac v usta in ga začela kaditi.

. Ko je prišel do svojega maksimum je sedel nanj in začel tolči in stokati .. Še enkrat je prišla in se ulegla zraven mene, položila glavo na moje prsi in me narahlo trzala za kura, medtem ko sem jo zvonil.. Zjutraj sva se zbudila, pila kavo in se jebala še enkrat pred odhodom na plažo.

.. Zbudili so ostale iz ekipe in vsi so šli na plažo, med kopanjem sva se z možem ločila in me je v vodi vprašal, če sem seksala na plaži. Rekel sem nikoli, ona pa je odgovorila: No, potem imam presenečenje zate. Zvečer so se zbrali pri deklicah na terasi, pili, jebali in moje vprašanje me je vprašalo, če gremo zvečer spat.

Šli so na plažo, nikogar ni bilo, slekli so se in se vrgli v morje. Šla sem ven, se obrisala z brisačo in jo razgrnila po tleh pod seboj. Takoj ko me je zagledala je takoj prišla ven, komentirala: še vedno je v zraku, vau, in se vrgla na moj kurac kot kakšna kurba, pokadila ga je bolje kot katera koli druga, ki je kadila za mano.

imela je le znanje. Niti kondoma si ni nadela, samo rekla je, da ga želim v sebi in sedla nanj ter začela skakati kot na trampolinu. Po nekaj minutah spreminjanja položaja na 69 je bila njena pizda slana tako od morja kot od njegovih sokov. Vstala je in se zvijala, jaz pa sem jo zabodel do konca na kar je hripavo rekla ahhhh, jebi me.

Kmalu se mi je približal konec in izvlekel sem ga ven ter cumnil na njene joške. Šli smo na morje, se okopali, še enkrat pofukali v vodi in odšli domov. Doma sva se še enkrat zajebala in končno zaspala. Do konca tedna/poletja sva se še 7x zajebala na morju in skupaj z avtom šla v zg.

Ustavili so se nekje ob cesti, kjer je kadila in rekli, da sem ji dolžan. Rekel sem, da ni problema. Ustavili so se pri moji koči in tam sem se ji maščeval, tako da je dvakrat cumla in skočila na moj kurac. No, to je bil moj prvikrat na splošno in prvič na plaži nekaj ni bilo res napisano, ker je to le moja prva zgodba.

Da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo, to spletno mesto shranjuje piškotke.