Hitro iskanje

Želim spoznati:

Za:

Jadranje

Prijatelj me je povabil na nekakšno vikend jadranje, krinka pa je bila, da bo na jahti nekaj kosov. Vedel je, da že dolgo nisem nič zajebal in da mi grozi spontano sekanje v hlače, če ne bom česa na hitro zajebal. Mimogrede, Zdravko, moj prijatelj, nikoli ni imel težav z ženskami, še posebej z mlajšimi.

Seveda je bil poleg njegovega videza ključen denar. Imel je par družb, tu in tam, in ta 26-metrska jadrnica je bila prava vaba. Mislim, tudi mene ne bi smeli odpustiti, s svojo 195 višino, 40 leti in telesom, ki je bilo izklesano iz športa. Mimogrede, že leta se ukvarjam s plavanjem in vaterpolom, zato je telo takšno.

Za seboj sem imel en propadli zakon in nekaj slabih razmerij, menda nisem imel sreče za take stvari. In zato me je Zdravko poklical s seboj. V petek zjutraj sem sprejel in izžrebal v marini. Avto sem pustil na parkirišču in prišel do jadrnice. Dve mladi dekleti sta se že sončili na palubi.

Po videzu bi rekel, da sta bili stari komaj dvajset let, a to je za današnje dekleta s kopico naličenih in zelo razvitih teles zelo vprašljivo. Gledali so me, ko sem se vzpenjala na čoln in mi mahala s širokim nasmehom, jaz pa sem jim mahal, da bi se pojavil Zdravko in se mi široko nasmehnil, ko sta za njim prišli še dve punci, v zelo pičlih bikinijah, in res niso pustili domišljiji prosto pot: - Ooooo.

. Goran, prispel si - je rekel in se mi približal ter mi stisnil roko, zato se je obrnil proti tisti dve punci, ki sta prišli z njim iz podpalubja - Da te predstavim k Azri in Lejli .. -dekleta sta se široko nasmehnila in me pozdravila, nato pa se je obrnil k tistima dvema na krovu, ki sta se sončili - .

. pa sta Silva in Helena .. -pa sta mi še enkrat mahnila s širokim nasmeh, da se obrne k meni, kot da sem prvič na njegovi jadrnici- Naj ti pokažem kabino. Ko smo vstopili v spodnji palubi, mi je tiho rekel: - Silva in Helena sta s tabo v kabini, upam, da ne boš imel nič proti? -vprašujoče me je pogledal, jaz pa sem skoraj planila v smeh in zmajevala z glavo, on pa je takoj spravljivo dodal- Resda lahko klepetamo, če se punce strinjajo.

. - Daj no Pozdravljeni, ko sem se pritoževal zaradi česarkoli pri tebi.. - Rekel sem s širokim nasmehom, tako da me je samo potrepljal po rami s tisto medvedovo roko in sem pospravil stvari v kabino, tako da smo šli ven in odpluli. Takoj sva ugotovila, da od deklet ne bo nič pri pomoči pri jadranju, ampak sva bila stara morska volka, tako da ni bilo nobenih težav in kmalu sva bila že debela na odprtem morju.

Ko smo se oddaljili od obale, so se tudi dekleta slekla, tako da so bile kmalu v monokinijih, kmalu pa povsem gole. Bili so lepi, dve rjavolaski, rjavolaska in blondinka. Silva in Helena sta bila rjavolaska z izrazitimi oprsji in okroglo zadnjico, obrita in kot je rekel Zdravko, sta imela vse 22 let, on pa se je po mojem samo zasmejal in v smehu rekel: - Vsaj tako trdijo.

. Jaz ne Sploh ni treba reči, da so se naši kurci otrdeli od pogleda na njihova telesa. Azra in Silva sta to nekako opazili, zato sta pod pretvezo, da gresta dol prišli do naju in se začeli crkljati zraven naju, da mi je Silva začela odpenjati bermude in kmalu je bil moj kurac ven in potem v njenih ustih.

Jaz sem se samo usedel na rob kabine, Zdravko pa se je malo odmaknil od krmila in zdaj je bila Azra med krmilom in njim in mu sesala kurac. Omenila sem že, da sem bila dolgo brez pravega seksa, tako da sem potrebovala zelo kratek čas, da sem prišla do vrhunca in tako sem kmalu začela špricati vročo spermo globoko v Silvino grlo.

Malo se je zadušila, saj menda od mene ni pričakovala tolikšne količine sperme. Vendar je vse obliznila in pogoltnila, nato pa je vstala in tiho rekla: - Komaj čakam, da začutim tvojo piko v svoji vroči pički ... - poljubila me je in se vrnila k sončenju, medtem ko je Azra ravno pripeljala Zdravka do sperme in užival sem v gledanju njenih velikih jošk s trdimi bradavičkami.

Kmalu je Zdravko prišel v Azrina usta in ona je vstala, prišla k meni in me poljubila, tako da sem na njenem jeziku začutil oster okus Zdravkovega semena, nato pa je zašepetala: - Lep kurac imaš in rada bi poskusila. -zato sem začela odpenjati bermude, ki sem jih pravkar zapeta.

Pogledala sem Zdravka, ki mi je samo pomežiknil in se predal Azri. Strokovno je pokadila moj kurac, tako da je bilo kmalu spet težko, nato pa je vstala, me stopila čez in sedla v moje naročje ter dala kura v svojo muco. Objela me je in stekla vse do njega, nato pa je začela vstati in tolči po mojem tiču.

Prijel sem njene čvrste joške in jih začel gneteti, Azra pa je vse glasneje vzdihovala, da bi kmalu začela kuriti, a se ni odmaknila od mene, le malo se je umirila in potem še naprej tolkala po meni. Po nadaljnjih petih minutah polnjenja in sem drugič cul ter njeno pičko napolnil s svojo spermo.

Nekaj časa je sedela name, dokler ni prišel do mene, nato je vstala in odšla do deklet na palubi, jaz pa sem se oblekla. Pluli smo do večera, nato pa smo se po dogovoru ustavili v zalivu, ki je bil naravno zavetje, saj je bil dogovor, da se v pristaniščih ne sidramo, zato smo se vsi odpravili na nočno kopanje.

Priplaval sem na plažo in kmalu sta me dohiteli Silva in Helena, Zdravko pa je šel na čoln z Azro in Lejlo. S Silvo sva se poljubljala, ko se je Helena vrgla na moj kurac, tako da je bil kmalu trd in pripravljen, ona pa je to izkoristila in se povzpela nanj ter svojo mlado muco zabila na mojih dvajset centimetrov trdega mesa.

Silva mi je splezala na glavo in zdaj sem ji z veseljem oblizoval pico. Čutila sem, kako se mi je Helenina tesna muca na mojem kurcu zvijala, ko je vse glasneje zastokala, da bi kmalu končala, Silva pa jo je takoj odstranila od mene in udarila je po mojem tiču. Hitro sem pomignil Heleni, naj se povzpne name, zdaj pa sem ji oblizoval pico.

Bil je poln sokov in z užitkom sem ga oblizoval. Do takrat me je Silva z užitkom tolkala in me kmalu pripeljala do novega orgazma, ravno v istem času, ko je doživljala svoj. Izpraznil sem se globoko vanjo, in ker mi je Zdravko rekel, da za tablete ni strahu, je Silva zavzdihnila, ko so moji curki brizgali v njej.

Nato smo se še malo zadržali na plaži, nato pa smo odplavali nazaj do čolna, kjer smo popolnoma goli pripravili večerjo, jedli z nekaj steklenicami vina in dobro šalo, ki je trajala do pozne noči, nato pa kot bi po nekem dogovoru je pristopila k meni, je Lejla, in začela sesati moj kurac, medtem ko mi je Azra potisnila eno joško v usta.

Uspelo mi je videti, da sta se Helena in Silva vrgla na Zdravka in zdaj je ležal na klopi, medtem ko je bila Helena na obrazu, Silva pa je tolkel po kurac, pa sta se poljubljala in božala po joški. Ničesar nisem več videl, ker sta Lejla in Azra poznali svoje delo, zato sta me kmalu zvlekli v kočo, potem pa sva se jebala skoraj vso noč.

Zadnje, česar se spomnim, je polniti Leilino rit s spermo in Azra, ki mi liže jajca in Leilino muco. Po tem smo vsi zaspali. Zjutraj sem prva vstala, ker me je mehurček prebudil, zato sem se ob zori polukal iz čolna v morje. Od intenzivnega seksa mi je kurac malce nabrekel in rdeč, zato sem skočila v morje, da se malo osvežim.

Malo sem priplaval do obale in nazaj in videl, da se je na palubi pojavila Helena in mi zaspano mahala. Imela je enak problem kot jaz, zato sem ji rekel, naj skoči v morje in se razbremeni. Zarjovela je mimo mene in se zdaj oprijeto mene pokukala v morje, v nosnicah pa sem zavohal smrad njenega urina in moj kurac se je začel dvigovati, kot da mu ni dovolj.

Ko je bila zraven mene, je začutila, da je vstal in me z nasmehom pogledala: - Greva na plažo.. Hitro sva priplavala do plaže in takoj ko sem prišla iz vode, mi je začela lizati kura, tako da je le ugotovila, da je zelo slano, jaz pa sem jo postavil na vse štiri in jo malo podrgnil po pički in jo dvakrat trikrat obliznil, ter jo zabil vse do njene desne.

Zastokala je, a tudi takoj zadihala od užitka, zato sem jo še naprej jebal, ki se drži za boke in zabija njen kurac vse do njene pičke. Potrebovalo je deset minut trdega seksa, da sva prišla do vrhunca obeh, a tudi to je bilo za naju preveč, tako da sva zdaj oba ležala na plaži drug poleg drugega, čez nekaj časa pa sva se odločila, da greva nazaj na čoln.

In tam so se vsi že malce prebujali, tako da smo zajtrkovali in počasi šli naprej in bili smo še goli in punce so uživale v sončenju. Zvečer bi se spet kopali in igrali seks igrice, vsaj dokler smo lahko zdržali. Tisti vikend, ko smo prišli v marino, sem bil popolnoma izčrpan, a tudi zadovoljen in sem ostal v stiku s puncami, tako da so pogosto prišle k meni, same ali več naenkrat.

Vsakič bi se dobro pojebala, najslajše pa mi je bilo pojebati Leilo, saj ga je rada sprejela v rit, tako da je bil običajno sam z njo, ona pa je oboževala analni seks. Včasih je prišel mimo Zdravka, tako da bi bila tolpa s štirimi, a to je za drugo zgodbo. Zdaj nas spet čaka poletje in novo križarjenje.

Da bi vam zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo, to spletno mesto shranjuje piškotke.